© 2024 solvo B.V.

Operatie belgie

hallo, Het is nu 3maanden geleden dat ik een operatie heb ondergaan in belgie bij prof. stalmans.De operatie is goed verlopen de flaoters zijn echt helemaal weg, het oog heeft zich na de operatie goed hersteld, en zie nog beter als voorheen ik zou zo\\\\\\\'n operatie iedereen aanbevelen als je zoveel hinder hebt van floaters, maar er zit wel een nadeel aan, je krijgt het niet vergoedt door het ziekenfonds, zo\\\\\\\'n operatie kost toch bijna €4200,- en dat is toch wel veel geld. groetjes koosje


Had je de 20G of 25G behandeling gehad. Wel goed om te horen ...geeft me zelf ook goede hoop thanks!

label.Geplaatst op 2005-08-17 14:08:28


hoi, Ik had een 25gg victreomy, groetjes koosje

label.Geplaatst op 2005-08-17 18:33:28


Moest je trouwens nog 2 dagen in het ziekenhuis blijven of mocht je gelijk erna we ? Had je de eerste week nog rare bijverschijnselen of was alles ok? Sorry dat ik zoveel vraag... ;-)

label.Geplaatst op 2005-08-18 11:07:36


Je moet na de operatie altijd nog twee dagen gecontroleerd worden in het ziekenhuis. Indien alles volgens plan verloopt dan kom je dus op de 1e dag in de ochtend binnen en word je nog dezelfde dag geopereerd (in België doen ze alle vooronderzoeken op de dag van het consult bij de oogarts, nadat deze een operatie heeft ingepland, dat is nog eens wat anders dan bij ons in Holland met al die terugkomacties en wachttijden). De tweede dag blijf gewoon in het ziekenhuis en komt de oogarts langs om alles te checken. Indien dat goed is dan hoor je van hem op welk tijdstip hij ongeveer de volgende dag zal langskomen en indien dan ook alles goed is dan mag je daarna naar huis. Dus twee nachtjes in het ziekenhuis slapen. Thuis moet je dan zelf nog blijven druppelen met ik geloof Atropine-druppels om de lens groot te houden, het oog rust te geven en ontstekingen te voorkomen. Misschien kan iemand die de operaties in Leuven al gehad heeft dit precies beschrijven en/of bevestigen? Daarna kom je na ongeveer 10 dagen nog eens op de raadpleging (Belgisch voor spreekuur) en zou daarna alles in orde moeten zijn.

label.Geplaatst op 2005-12-12 11:53:13

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren