© 2024 solvo B.V.

Operatie belgie

hoi, Dat klopt, want ik ben zelf door prof. stalmans afgelopen 10 mei geholpen, en ben nu met één oog floater af, en als je hem ergens vragen over stelt krijg je ook gewoon uitleg, heel anders dan hier in nederland, want daar word je afgescheept onder het mom leer er maar met leven. Alles met alles ze zijn stukken vriendelijker. groetjes koosje


In welk ziekenhuis wordt deze operatie uitgevoerd? Ik word doodmoe van deze floaters.

label.Geplaatst op 2005-06-15 15:33:26


Ja, ook ik ben zeer tevreden over de manier van omgaan met mensen in Leuven. Alle begrip en de 1e operatie werd z.s.m. ingepland. Alle vooronderzoeken gelijk uitgevoerd op dezelfde dag en nu alleen maar even afwachten tot het zover is.Ik ga eindelijk eens van mijn floaters afkomen, hiep hoi :)

label.Geplaatst op 2005-12-12 12:01:28


Deze worden onder adere uitgevoerd in Leuven (Prof. peter Stalmans) en in Antwerpen(Prof. Marie-Jose Tassignon).

label.Geplaatst op 2005-06-15 20:31:20


Deze worden onder adere uitgevoerd in Leuven (Prof. peter Stalmans) en in Antwerpen(Prof. Marie-Jose Tassignon).

label.Geplaatst op 2005-06-15 20:31:39


Hoi, Ik had ook al ergens anders de vraag gesteld. Maar zou graag willen weten of je oog nog steeds floater-vrij is. Ik zit namelijk ook te twijfelen om die behandeling te doen. Heeft jou verzekering het vergoed of moest je het zelf betalen. Je kan me ook mailen op s2k@chello.nl Alvast bedankt

label.Geplaatst op 2005-08-10 16:42:23

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren