© 2024 solvo B.V.

Operatie vitrectomie geslaagd patient dolgelukkig

op 24 feb ben ik geopereerd om mij van mijn floaters af te helpen door prof stalmans en zijn team. de operatie vond plaats aan een oog,dit oog is nu floatervrij en ik ben dolgelukkig. nu na 3 weken is mijn zicht weer 100 procent goed. volgens prof stalmans is de operatie bijzonder goed verlopen . en bij deze wil ik mijn grote dank uitspreken aan prof stalmans en zijn team en al het overige personeel in het ziekenhuis die bijzonder vriendelijk waren.wim


Dag Wim, Ik vroeg me af of Dr. Stalmans ook gebruik maakt van hechtingen in het oog na de operatie ? groetjes Kurt

label.Geplaatst op 2006-04-08 12:00:19


beste kurt dr stalmans maakt geen gebruik van hechtingen. de operatie instrumenten zijn zo klein dat de wondjes gelijk weer sluiten . ik ben zo blij dat ik het heb laten doen uiteindelijk na een lange periode van twijfel groeten wim

label.Geplaatst op 2006-04-10 11:11:49


Ok, dan ben ik voor een groot stuk al gerustgesteld...ik twijfel nog hard om een vitrectomie uit te laten voeren. Van de ene kant wil ik het erg graag zodat ik er van verlost ben maar van de andere kant heb ik een grote angst om 'staar' te krijgen, ik heb namelijk een zeer goed zicht, ik zou het jammer vinden als ik een bril moet gaan dragen.

label.Geplaatst op 2006-04-11 22:42:37


Floater, Ik ben op 16 februari door Stalmans geopereerd met een fantastisch resultaat tot op heden.Ook ik was bang voor staar(49!)maar Stalmans liet mij onlangs weten (26/4)dat de techniek weer wat verbeterd is en het schijnt (aldus Stalmans) dat de kans op staar kennelijk minder wordt. Mijn lens is prachtig helder. Succes met je afwegingen. Marco

label.Geplaatst op 2007-06-11 20:14:50


Hoi Marco, gaat het nog steeds goed na je operatie? Ik heb een vitrectomie ondergaan aan mn linkeroog 4 weken geleden maar ik zie er nu al flitsen mee, lijkt op netvliesloslating dus. Ik heb wel hechtingen en ben om een aantal redenen sowieso niet erg tevreden over mn arts. In welk ziekenhuis/oogkliniek ben je geholpen? Dank, Nikki

label.Geplaatst op 2009-02-04 14:25:17


Dag gelukkige Wim! Heel erg fijn voor je dat de operatie goed geslaagd is! Mag ik weten in welk ziekenhuis je geopereed bent en door wie? Vr. groet, Euphrasia

label.Geplaatst op 2010-03-14 13:27:27

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren