© 2024 solvo B.V.

Parsplanitus?

Hallo, ik ben een vrouw van 43 jaar en heb sinds een paar weken zwarte vlekjes voor mijn rechter oog. Bij bezoek aan oogarts geconstateerd parsplanitus??, ik kan hier echter niets over vinden op het internet wie kan mij hier meer over vertellen en het verloop hiervan. Er werd mij gezegd dat dit waarschijnlijk niet meer weg gaat. Het kan zelfs overgaan in bloeding met blindheid als gevolg. Heb een gehandicapt dochtertje en heb zeker allebei mijn ogen nodig bij haar verzorging. Wie helpt mij b.v.d.


Hallo Chantalle, De oogarts bedoeld denk ik pars planitis. Er zit een ontsteking in een gedeelte van je oog, dit kan volgens mij wel behandeld worden. Maar gezichtsverlies dat je al hebt opgelopen, krijg je niet meer terug. Ik zou gewoon meer informatie vragen bij de oogarts. Groetjes Miriam

label.Geplaatst op 2004-12-09 14:31:17

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren