© 2024 solvo B.V.

Pijn achter oogbal

Ik heb al een tijdje pijn achter mijn linker oog. Als ik mijn ogen beweeg dan voel ik het extra, als een soort drukkende hoofdpijn. Ook doet het pijn als ik op het begin van mijn wenkbrauw druk. Moet ik me zorgen maken?


Het zou een ontsteking kunnen zijn of iets dergelijks, maar als je er al een tijdje mee loopt kan een bezoekje aan de HA geen kwaad.

label.Geplaatst op 2006-03-06 10:18:43


Misschien wel. Ik heb geprobeerd te googlen maar dan krijg ik allemaal verschillende enge ziekten van schijntumoren tot M.E. Heb alleen het idee dat mijn huisarts een beetje moe van me wordt. Denkt hij straks dat ik hypochondrisch ben.

label.Geplaatst op 2006-03-07 11:38:03


Als je huisarts moe van je wordt dan word het tijd dat hij/zij een andere baan gaat zoeken. Als je duidelijk pijn achter/rond je oog hebt dan gewoon bellen en je niet laten afschepen.

label.Geplaatst op 2006-03-07 15:02:04


Ik zou mij toch maar eens laten onderzoeken of je geen orbitale myositis hebt. Of het begin daarvan. Dat is een auto immuun oogpsierontsteking die met prednison behandeld moet worden! Loense

label.Geplaatst op 2006-04-16 21:21:12


Ik heb al een tijdje dezelfde klachten, al gaat het bij mij vaak weer over, en komt het dan een paar dagen later weer terug. Ik ga er binnenkort voor naar de huisarts. Ellentje: weet jij al om wat voor kwaal het in jouw geval gaat?

label.Geplaatst op 2007-05-29 16:31:31

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren