© 2024 solvo B.V.

Pijn naast rechteroog

Ik heb er al een hele tijd last van dat ik 1 of 2 keer per maand een dag of 2 lang pijn heb aan de rechterkant van mijn rechteroog. Dit is altijd aan dezelfde kant van hetzelfde oog en gaat dus vrij snel weer weg. Toch vind ik het vreemd dat het altijd op dezelfde plaats is en regelmatig terugkomt. Het oog doet niet zeer als ik het beweeg, maar wel als ik mijn rechteroog knipper of als ik druk uitoefen op mijn rechteroog aan de kant waar het zeer doet. Moet ik me zorgen maken?

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren