© 2024 solvo B.V.

Pinguecula

Hallo, Ik heb al een poosje last van mijn rechteroog. Sinds gisteren weet ik dat ik een pinguecula heb. Heb last van een droog geirriteerd oog en wazig zien. De oogarts vertelde mij dat men n pinguecula niet verwijderd ivm littekenvorming in het oog. Nu is mijn vraag: Ken iemand een oogarts die wel genegen en geschoold genoeg is om een pinguecula te verwijderen. Ik vind het nl. behoorlijk ontsierend.


Littekenweefsel kan je zicht gaan belemmeren. Ik zou het niet laten verwijderen. je kunt beter zien dan gezien worden

label.Geplaatst op 2007-11-16 08:10:22


Hoi Vommie, ik heb hetzelfde en vind het ook vervelend dat er niks aan te doen is. Ben jij inmidddels nog wat wijzer geworden, ben je bijv. wellicht een goede arts en/of idem medicijnen/druppels op het spoor? Gr. Reva

label.Geplaatst op 2008-03-17 16:29:52

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren