© 2024 solvo B.V.

Plotse zwelling binnenkant ogen (net of er dikke rekker zitten) + rood en jeuk

hallo, na een korte wandeling kreeg ik plots last van rode, jeukende, irriterende ogen. nadat ik mijn contactlenzen uitdeed (omdat mijn ogen te rood werden) begon langs de binnenkant dat rekkerachtig ding op te zwellen. Eerst was het ook aan de onderkant van mijn oog (wanneer ik mijn onderste ooglid naar beneden trok), maar dat is nu verdwenen. Nu heb ik het alleen nog maar aan de binnenkant (van de ooghoeken). Het is net of er dik doorzichtig slijm zit, maar als je\'t probeert weg te vegen, merk je dat het aan mijn oog vast zit (ik denk dat het van achteren komt en door dat het opgezwollen is, is het naar voren gekomen. Het geeft ook een druk op mijn ogen. Wie kent het? @nnakin

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren