© 2024 solvo B.V.

Probleem bij autorijden.

Hallo Forum. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem. Vooral als ik auto rijd lijkt het of er iets in mijn oog zit. Ik draag af en toe een bril tijdens het rijden, en dat helpt even. Ik moet constant blijven wrijven in mijn ogen. Maar alleen als ik rij. Als ik op de autoweg rij heb ik er meer last van als in de stad, omdat ik dan meer om me heen moet kijken en niet steeds vooruit hoef te staren. Ik heb ook al jaren slaapapneu, en gebruik een CPAP. Ik vermoedde in het begin een verband met slaapapneu, maar dat was voordat men mijn apneu ontdekte. Ook heb ik een tijd een natte doek in de auto gehad liggen. Daarmee veegde ik om de 10 minuten mijn ogen mee uit. Dat hielp ook een tijdje, maar was geen oplossing. Ook heb ik meestal om/in mijn ogen kleine korreltjes, welke volgens mij overblijven nadat het oogvocht opgedroogd is. Ook als ik 4 keer per dag mijn ogen uitwas, en aan het uitwrijven blijf. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik ben ieder 2e weekend thuis. Dus als je geen antwoord krijgt weet je waardoor dat komt. Vriendelijke groeten. John.

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren