© 2024 solvo B.V.

Pupil aan linkeroog reageert niet meer

Wie heeft hierover meer informatie. Mijn pupil aan mijn linkeroog reageert niet meer op licht en ik kan hier plots zeer slecht uit zien op 4 dagen tijd. Ik heb alle testen al gekregen ik het ziekenhuis, neuroloog, NKO arts onder de scanner dus alles is al gecontroleerd en er is niks te vinden. maar ik zie nog steeds wazig en word er stilaan moedeloos van. heeft hier iemand meer informatie over?


En wat zegt de oogarts ervan? Misschien heb je een verkleving van de iris, zodat de pupil niet meer groter of kleiner kan worden. Dat zou kunnen als je langdurig niet of zeer slecht ziet met dat oog.

label.Geplaatst op 2009-09-11 12:45:23


Lijkt me verstandig om naar de oogarts te gaan. Lijkt me geen verkleving, dan heb je vaak ook een onsteking van het regenboogvlies wat ook weer gepaard gaat met andere klachten, pijnkl etc. Ook zie je dat de pupil bij een verkleving vaak vervormd is. Misschien ontsteking van de oogzenum? Hierbij ook wazig zicht en een afwijkende pupilreactie.

label.Geplaatst op 2009-10-12 10:25:31

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren