© 2024 solvo B.V.

Rare oogklachten

heb al tijden last van me ogen, met name raar zicht en brandende pijnlijke ogen met name savonds. ik deed net een paar testjes.. toen ik naar een spier witte muur keek was de hele muur roze. kijk ik naar mijn beeldscherm zitten er gele strepen en ook is alles om me heen zwart, als ik me ogen ergnens op richt zie ik het wel maar ook onduidelijk en alles daar om heen is zwart en vlekkerig. kan amper typen zulke rare vlekken heb ik voor me ogen. ook heb ik een raar gevoel in me hals en nek. misschien staan die twee klachten er wel los van. wel weet ik dat dit erg vervelend is. ik kan nu niets doen want ik knal overal tegen op. als ik op me ogen druk brand het, weet iemand wat dit zou kunnen zijn of herkent iemand dit ?


Hoi , Ik heb 1 advies. Als de bliksem naar een academisch ziekenhuis om je ogen te laten controleren. succes! groet Jeroen

label.Geplaatst op 2009-10-22 15:16:08


hallo, ik heb al een tijd bijna dezelfde klachten als jij, raar gevoel in mijn nek en hoofd. ben er net achter gekomen dat het door mijn ogen komt. als ik ze dicht heb heb ik het dus niet. ga ik mijn ogen draaien krijg ik weer een raar gevoel door mijn nek en hoofd. ook heb ik als ik naar de muur kijkt kleine zwarte vlekjes. ik ga morgen naar de huisarts. ben jij er al achter wat het is. zelf heb ik het ongeveer een week en dan een tijdje niet en dan begint het weer. groetjes henny

label.Geplaatst op 2009-12-02 10:39:03

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren