© 2024 solvo B.V.

\'rechtzetten\' van lui oog.

Ik heb mij in 2003 in het AMC laten opereren aan een lui oog. Reslutaat redelijk, maar ik wil het nog een keer laten doen. Wie heeft ervaring? Adviezen? Welke ziekenhuis? Welke oogarts is heel goed. Heel graag jullie meningen en ervaringen, ik kijk er naar uit. grt Melanie


hoi, mijn ogen zijn beide 3 keer recht gezet. ik heb gemerkt en dit werdt mij ook verteld dat hoe vaker je het laat doen en hoe ouder je wordt, hoe meer last je hebt van de operatie en "complicaties" na een aantal jaar verslapt t heel vaak toch weer werd mij verteld door de oogartsen en dit klopte ook. alleen doen als je er echt baat bij hebt met zien

label.Geplaatst op 2010-09-03 10:09:05


Een traditionele methode voor een lui oog als volgt: Hoofd recht houden. Alleen het oog laten bewegen. Eerst naar links kijken(met kracht en heel diep) daarna naar boven, naar rechts en naar onder. 25 keer met de klok mee. Lever is de controle orgaan voor het oog. Alcohol en zoetigheid zijn slecht voor het oog. Daarom is het verstandig dit te vermijden. Zuurheid zoals citroen, zuur appels, zuur sinaasappel of peren zijn goed voor het herstel van het oog.

label.Geplaatst op 2010-09-03 15:16:52

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren