© 2024 solvo B.V.

Refractiechirurgie

hoi allemaal, zijn er mensen die zich hebben laten laseren??!!Kan iemand daar dan zijn/haar ervaringen over vertelle, pos/neg!! alvast bedankt! groetjes


Kijk eens op www.ooglaserklinieken.nl Daar vind je alle ooglaserklinieken op een rij. Succes! Xenia

label.Geplaatst op 2005-01-03 15:14:35


Een zeer dringend advies: ga NIET in op goedkope reizen naar turkije of andere vreemde landen om je daar te laten laseren, hoe goed de verkooppraatjes ook zijn. Je hebt maar een paar ogen, die ook echt verziekt kunnen worden door laseren. Dus als je het laat doen, in een Nederlands instituut. Waar, dat zou ik ook niet zo snel weten. Vraag dat aan je huisarts. Bedenk je verder ook goed, dat bij een (weliswaar zeer) klein percentage de ogen echt goed verziekt kunnen raken. D.w.z. voortdurend met een zonnebril op moeten lopen, vanwege de schittering van het licht. Ook bereik je lang niet altijd de juiste gewenste sterkte en zie je nog niet helemaal scherp. Wel zaken om in overweging te nemen. Praat er anders eens over met je huisarts.

label.Geplaatst op 2004-06-09 00:06:18


Ik heb mijn ogen laten laseren bij Vision Clinics in Delft.Prima gelukt!(9-9-2004 gedaan)Kost je 2000 euro per oog ,maar dan heb je ook wat!Bovendien kun je via de belasting een deel terug krijgen.

label.Geplaatst op 2005-02-21 10:09:06


Dat zou ik ook heel graag willen weten.Waar men het heeft laten doen en hoe de resultaten zijn en de kosten.

label.Geplaatst op 2004-06-06 16:30:10


ha, ik heb een aantal sites erover bekeken, 1 was van laseren in turkije, ik las alleen maar hele positieve verhalen, maar denk dat dat een beetje te rooskleurig voorgesteld is maargoed, ik ben al bij 2 info avonden geweest bij zieknhuizen in mijnregio, en daar zaten al prijverschillen in..breda was duurder dan roosendaal in ieder geval..het is alleen zo jammer, dat je via internet zo weinig echt objectieve info hierover kan vinden..

label.Geplaatst op 2004-06-06 19:31:34


In dit geval ben ik het met Co meer dan eens. Ik ken genoeg mensen die gelaserd zijn in een ziekenhuis en die gaan geweldig, maar helaas ken ik ook iemand waarbij beide ogen blind zijn geworden.(1988) Overigens was dit ook bij een ziekenhuis. Het is en blijft een gok. Het is natuurlijk wel zo, dat ook daar steeds meer vorderingen in gemaakt worden. Maar ga zeker naar een arts!! Herstellen is onmogelijk. Gr. Rwt

label.Geplaatst op 2004-06-09 09:34:52

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren