© 2024 solvo B.V.

Samenwerking ogen

Help mijn zoontje heeft astigmatisme en heeft 2 jaar lang met verkeerde cilinders in zijn bril gelopen nu heeft hij de goede glazen maar door middel van schooltest (beery en frostig test blijkt hij heeft 1 tot anderhalf jaar kijkachterstand ook blijft er twijfel tussen samenwerking ogen en spierslapte waar kan ik dit laten testen zonder in de alternatieve wereld te belanden Aub graag reactie ook ivb met zijn schooltoekomst


Een orthoptist bekijkt de stand en samenwerking van de ogen! Een orthoptist werkt in het ziekenhuis op de poli oogheelkunde. Ga niet in het alternatieve circuit zoeken, NIET naar een optoloog of gedrags optometrist, want die weten lang niet allemaal waar ze mee bezig zijn.

label.Geplaatst op 2004-02-22 11:05:57


Hoi, Ik krijg over 1,5 maand zo'n onderzoek over de samenwerking van mijn ogen....kan iemand hier vertellen hoe zo'n onderzoek in zn werk gaat? Wordt/kan trouwens ook de bolling van je ogen (worden)onderzocht? (want ik heb het idee dat mijn ogen van vorm veranderd zijn en dat ik oa daardoor minder zie). BVD!!

label.Geplaatst op 2004-05-03 20:46:40

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren