© 2024 solvo B.V.

Spiertrekking aan een oog

sinds korte tijd heb ik spiertrekkingen aan een oog (vervelend) het geeft het gevoel of je niet goed ben uitgeslapen aan een oog. wie herkent dit.


Sinds kort heb ik hier ook last van. Een spiertrekking onder mijn linkeroog. Heel erg vervelend. Eerder had ik er wel eens korte tijd last van, maar de laatste tijd is het dagelijks. Wat kan dit zijn?

label.Geplaatst op 2005-05-23 11:51:20


Jij bent nu niet de enige. Ik had eerst het een beetje. Dan denk je dat het wel overgaat. Nu begint het zwaar irritant te worden. Bij mij is het (toevallig?) ook aan mijn linker oog.

label.Geplaatst op 2007-01-12 11:25:18

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren