© 2024 solvo B.V.

Staar

Ik zoek mensen met dezelfde aandoening als ik. Ik heb aangeboren staar en ben nu 13 jaar oud.


ik heb hetzelfde ik ben nu 11 jaar als baby kreeg ik een operatie aan m'n oog toen kreeg ik lenzen, ik zeg je, da's geen prettje vanaf m'n tweede heb ik een bril en ik heb voor m'n oog (die geopereert is)+12 sterkte dus ik moet speciale glazen nou ik ga doei

label.Geplaatst op 2008-06-20 17:36:37


Hoi ik weet niet waarom je mensen/kinderen zoekt maar wij hebben een dochter nu 5 jaar met aangeboren staar en haar vader had dit ook. Wij gaan regelmatig naar DR. de Faber in het oogziekenhuis in Rotterdam. (wij zijn erg blij met hem en staat ook wel bekend als 1 van de deskundigste artsen voor kinderen met aangeboren staar)Onze dochter heeft aan beide ogen staar operatie gehad en heeft vorige week voor de eerste keer een laseren gehad voor na staar. Zij vindt haar bril niet vervelend tot nu toe en we hopen dat in de toekomst dat de lens die nu pas ontwikkeld is ( een lens die wel van vorm kan veranderen en een leesbril misschien nu niet altijd noodzakelijk meer is)haar nog een keer van pas komt. Zij zal waarschijnlijk ook wel altijd een bril nodig blijven hebben en we zijn dan ook benieuwd hoe ze dat vindt als ze ouder wordt. Groetjes !

label.Geplaatst op 2008-06-25 09:47:13

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren