© 2024 solvo B.V.

Staar operatie na netvliesloslating

Hallo, Ik ben in sept geopereerd aan een \"grote scheur\" in het netvlies. Dit hield in dat het oog open is gemaakt. 1 maand later bleek niet alles te zijn gedicht en is er alsnog een bandje om het oog geplaatst. Na de operaties heeft men preventief beide ogen gelaserd. Men had mij al gewaarschuwd voor staar in het oog en nu 5 maanden later wordt ik op 2 febr geholpen aan staar. Echter nu ontstaat er in het \"goede\" oog na de laser behandeling ook een soort staar. Bij het oogziekenhuis zegt men dat het een eiwit afzetting op het netvlies is. Heeft iemand ervaring hiermee en/of kan mij verder helpen.. bvd Nicklas


Mag ik vragen bij welk ziekenhuis jij onder behandeling bent? Niet negatief bedoeld, maar het zou toch zo maar kunnen dat we in het zelfde ziekenhuis patient zijn? Ik dacht dat staar altijd iets te maken had met de lens, en niet met het netvlies. Als ik weer op controle moet bij de oogarts, zal ik hem dat eens vragen, goed? Groetjes Xenia

label.Geplaatst op 2004-07-20 13:29:11


Dank voor je mail, Inmiddels is de oorzaak van de vermeende staar ook duidelijk. de prefentieve laserbehandeling aan hetgoede oog bleek niet geheel goed gegaan. Gevolg is dat ik 12 feb aan het ander oog ook aan een loslating van het netvlies ben geholpen en inmiddels heb ik in het andere oog ook een lensje. Hoeveel pech wil je hebben. Ik was trouwens onder behandeling in Oogziekenhuis Rotterdam.

label.Geplaatst op 2004-07-20 14:41:49


Je hebt inderdaad een heleboel pech gehad! Gaat nu weer alles goed met je? Hoe is je zicht? Achteruit gegaan, stabiel gebleven, of beter geworden? Groetjes!

label.Geplaatst op 2004-07-21 21:08:14

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren