© 2024 solvo B.V.

Staaroperatie oogziekenhuis Rotterdam.

Wie heeft er ervaring met een staaroperatie in het oogziekenhuis Rotterdam? Ik ben nl. aan één oog blind en aan het andere oog heb ik nu staar. Ben dus wel enigszins bang dat een operatie mislukt. Alvast bedankt voor een reactie. Kees


Ik heb dan wel geen staar, maar ik ben ook aan één oog blind(geboren met staar). Ik wilde je allleen zeggen dat het Oogziekenhuis in Rotterdam een bijzonder goed Oogziekenhuis is, in Europa en daarbuiten. Vertrouw dus op de oogartsen daar. En je zult wel moeten, anders wordt je aan beide ogen blind. Veel sterkte en moed toegewenst!!

label.Geplaatst op 2006-05-23 18:36:49


hoi, ik ben ooit in het oogziekenhuis rotterdam aan staar geopeerd. was toen nog een kind, maar het is wel goed verholpen. su7.

label.Geplaatst op 2006-05-28 20:44:39


De kans op netvliesloslating is niet denkbeeldig. Denk goed na en weeg je kansen af.

label.Geplaatst op 2008-10-13 21:51:42

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren