© 2024 solvo B.V.

Staaroperatie

Heeft iemand ervaring met een staaroperatie na een netvliesloslating ? Werd er na de staaroperatie verbetering van het zicht merkbaar ?


Staar en netvlies loslating zijn twee verschillende dingen. Ik vrouw van 36 ben twee maal geopereerd aan staar. Op mijn 18de en 4 jaar terug, aan het zelfde oog. Nu laat mijn netvlies los en er is niks aan te doen volgens de arts. Staar kan verholpen worden maar dit ligt aan welke vorm van staar je hebt. Nu heb ik weer nastaar maar bij mij heeft het geen zin om te opereren omdat mijn net vlies kapot is. Mijn vader heeft wel goede ervaring na staar operaties. Als je netvlies verder niet kapot is dan moet het volgens mijn wel weer te herstellen zijn in combinatie met een staar operatie. Ik ben echter geen arts, dus vraag het eens aan een oogarts. Groeten van Chanel.

label.Geplaatst op 2006-11-10 19:34:23

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren