© 2024 solvo B.V.

Sterkte ogen

Hallo ik wil bij het korps mariniers maar ik draag nu lenzen (-1,-1) Dit mag nog net je mag tot -1,25 Maar ik ben bang dat mijn ogen achteruit gaan, en dat ik niet door de keuring kom door mijn ogen. Ik draag s\'avond ook een bril. Nu zou ik graag willen weten wat ik er zelf aan kan doen. Zodat mijn ogen niet achteruit gaan. !!?????!!!!! Soms doe ik mijn bril s\'avonds niet op en nu denk ik dat dit ten nadelen kan zijn van mijn ogen?? is dit zo??.. BVD


Hallo, Volgens mij juist beter om je bril niet altijd te dragen. groetjes.

label.Geplaatst op 2008-12-04 16:27:20

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren