© 2024 solvo B.V.

Te bolle ogen?

Geopereerd in het AMC voor graves, ooglidcorrecties, traanbuisjes verwijd. Alles wat gedaan kon worden is gedaan. Het heeft allemaal niets geholpen. Tranen,tranen en nog eens tranen en rood zowel de oogleden als het oogwit. Kan niet tegen licht, zon, wind, kou, droge lucht. Ik heb ook een spierziekte namelijk congenitale myophatie= aangeboren spierzwakte. Ik knipper ook veel te weinig,maar kan daar niets aan doen dan er aan te denken en dan staan mn ogen alweer strak. Ik kan en durf haast nergens meer heen. Het is hopeloos wat de ogen betreft. Ik zalf en druppel hele dagen.Ik ben een man van 57 jaar. Wie heeft er misschien ook zoiets of weet er misschien iets voor?

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren