© 2024 solvo B.V.

Ten gevolge van staar en grote cyste in de iris , oog verwijderd

Hallo, Ik ben 38 jaar en ben geboren met staar en een cyste in mijn li-oog. De cyste is verwijderd toen ik een paar maanden oud was. Het zicht is altijd slecht geweest maar er was prima mee te leven. Afgelopen jaar is bij mij weer een grote cyste ontdekt deze was 1cm. groot. Helaas is daarom in okt. mijn oog verwijderd en heb ik sinds 15 dec. een kunstoog. Ik ben op zoek naar lotgenoten, mensen die ook een oogprothese hebben en misschien ook wel een cyste in hun oog hadden/ hebben.Het is vrij zeldzaam ... Wat zijn jullie ervaringen, hoe ga je om met meningen van anderen? Ik hoop dat er iemand een reactie geeft... groetjes, i


hoi, Ik heb nu bijna 4 jaar een oogprothese en dus al enige ervaring. Ik had een melanoom in mijn oog en het is is gelijk helemaal verwijderd. Ik ben pas lid geworden van het MMOP en op 17 april is er toevallig een lotgenotendag waar ik heen ga, misschien ook interessant voor jou! groetjes en succes verder hoor! Carla

label.Geplaatst op 2010-03-17 07:54:49


Hoi Caril, Bedankt voor je reactie. Ik ben lid geworden en ga ook 17 april naar Utrecht. Ik heb nog nooit iemand gezien met een kunstoog, op mezelf na dan.. Dus ben best benieuwd...ga je ook voor het eerst? Misschien zie ik je daar?

label.Geplaatst op 2010-03-17 16:19:59


hoi, Ik ga inderdaad zelf ook voor de 1x, lijkt me wel interessant, ik ontmoet daar ook iemand waar ik al 4 jaar mee mail en haar daar voor het eerst zie. Ik zie je dus zeer zeker daar hoor!! Als je verder nog vragen hebt hoor ik het wel van je. succes en groetjes Carla

label.Geplaatst op 2010-03-17 16:49:22

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren