© 2024 solvo B.V.

Trillend ooglid en beeld

Ik weet niet of het komt doordat ik een beetje gestressed ben maar ik heb de laatste tijd vaak last van een trillend ooglid. Van buitenaf zie je het niet maar ik voel het wel. Het zit vaak of aan het ene oog, of het andere. Soms de hele dag en soms maar paar keer. De laatste tijd trilt mijn zicht ook meer. Wat kan dit zijn? Moet ik me zorgen gaan maken of is dit iets bekends?


Heb ik ook gehad, ging bij mij vanzelf weg.

label.Geplaatst op 2006-07-25 14:24:28

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren