© 2024 solvo B.V.

Uitgevallen zenuw li-oog na val oog lid gaat niet meer open

hallo,ik ben 13 dagen geleden gevallen met mijn linker oog op de deurklink.mijn oog is nog wel goed maar de zenuw die je ooglid beweegd is wel geraakt.het lijkt wel of mijn ooglid verlamd is.weet iemand hier iets over.hoelang gaat dit duren en gaat het ooit nog goedkomen.iedereen zegt wel goh gelukkig is je oog zelf nog goed maar als het niet goed komt heb ik nog maar 1 oog.help


ben je al naar de oogarts geweest? zo niet,dan toch gaan want die kan zeggen wat er aan scheelt.

label.Geplaatst op 2009-06-24 16:44:18

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren