© 2024 solvo B.V.

Verbleking iris

Goedenavond, Ik heb even een vraagje, Ik ben opticien en nu had ik vandaag een klant in de winkel, bij wie de iris in enkele maanden tijd, van donker bruin naar licht bruin/groen is \"verkleurd\". De klant vroeg mij of dat zomaar kan. Ik kon haar helaas niet gelijk antwoord geven en zei dat ik het even wilde nakijken. Dat hoefde van haar niet en ze is vertrokken. Nu ben ik het toch aan het proberen op te zoeken, maar krijg nu nergens een duidelijk antwoord of een verkleuring in zo\'n korte tijd kwaad kan. Ik weet dat het iets kan verkleuren, maar ook zo erg? Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven. Alvast bedankt,


Op de site van het oogziekenhuis in Rotterdam wordt een kleurverandering van de iris wel genoemd en daar staat een zogenaamde code B voor,dat betekend binnen drie weken moet dit bekeken worden... Wat de oorzaak kan zijn wordt niet verteld..

label.Geplaatst op 2007-06-05 09:45:20

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren