© 2024 solvo B.V.

Vergoedinding uzleuven

hoi, ik ben 29november naar het uz in leuven geweest en konden ze mij behandelen met weinig risico\\\'s, ik heb van prof. stalmans ook de nodige papieren meegekregen,en heb ze naar het ziekenfonds gestuurd om te vragen voor een vergoeding en inmiddels heb ik bericht terug ontvangen met de mededeling dat ik het niet vergoed krijg omdat hun geen contract hebben met dat ziekenhuis in belgie, ze hebben mij wel een ander ziekenhuis aanbevolen waar ze wel een contract mee hebben en dat is in Duitsland in Ahaus Augenkliniek, maar daar hebben ze de nieuwste methode nog niet dus meer risico. Ik ben verzekerd bij de grootste ehummm, Amicon. groetjes koosje


Ik heb van mijn zorgverzekeraar (Nationale-Nederlanden Zorgverzekering)te horen gekregen dat mijn operatie in Leuven wèl vergoed wordt.

label.Geplaatst op 2005-02-22 10:18:00


Ik heb van mijn verzekering Menzis-Geové te horen gekregen dat ik overal in west-Europa naar elk ziekenhuis mag gaan en dat ik alles vergoed krijg volgens de Nederlandse normen. Dit betekent dat ik misschien niets, of een klein beetje moet bij betalen. Dit maakt mij echt niet uit, ik zou zelfs alleas zelf willen betalen als ik de garantie krijg dat die dingen weg zijn en weg blijven door een operatie.

label.Geplaatst op 2005-12-12 12:14:56


Ik ben het roerend met je eens. Ik ben inmiddels aan beide ogen geholpen en van een depressief iemand weer een vrolijk iemand geworden die tegen het leven opgewassen is. Sterker nog, ik beschouw elke dag in het leven met mijn "nieuwe" ogen als een geweldige ervaring!

label.Geplaatst op 2005-12-13 19:51:51

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren