© 2024 solvo B.V.

Vlekken en flitsen op oog

Hallo Maart 2008 kreeg ik een zware griep. Ik kreeg ook een vervelend geluid in mijn oor en flitsen voor mijn ogen. ik dacht toen dat het door de griep kwam maar de klachten bleven. Ik ben toen naar de huisarts gegaan en die verwees mij meteen door naar een neuroloog De huisarts dacht dat er iets met mijn hersenschors niet goed was. Ik heb een MRI scan gehad en er was niets aan de hand Gelukkig maar De neuroloog verwees mij door naar de oogarts en die constateerde een vlek op mijn oog. Volgens hem was het JMD.Ik zag nog maar voor 40 procent. Heel beanstigend was dat. Ik ben nog maar 47 jaar. Ik heb toen een secound opinion aangevraagd en ben toen naar het AMC in Maastricht geweest. De oogarts zei dat het geen JMD was. Wat wel wist hij ook niet. Er was geen behandeling mogelijk. Ik ben toen naar een homeopaat gegaan en die heeft mij heel goed geholpen met voedingsuplementen. einde van het jaar zag ik toch weer voor ruim 70 procent. Dat was natuurlijk geweldig maar de flitsen blijven en de rose.blauwe vlekken. ik wordt er helemaal gek van. ik ben in mei dit jaar toch nog een keer naar het AMC in Maastricht geweest maar er is niets aan te doen. Ik weet nog steeds niet wat het is. Ik zie wel beter dan vorig jaar maar de flitsen en vlekken blijven. Ik kan moeilijk gezichten herkennen en als ik tv kijk en mijn blijk naar een gezicht richt dan zie ik alleen de ogen en er omheen is het dan wazig en daar omheen is het zicht gewoon. Weet iemand hier wat meer van? roeten Carla


Google eens op; Flikkerscotomen. Dick,

label.Geplaatst op 2008-12-06 00:53:42

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren