© 2024 solvo B.V.

Vraag: staaroperatie maar dan met multifocale lenzen?

Hallo, binnenkort wordt ik geopereerd voor het hebben van staar aan voorlopig 1 oog. Nu heeft mijn arts verteld dat er nieuwe lenzen zijn, nl multifocale. Dat zou dus betekenen dat ik mijn leesbril niet meer nodig heb. Heel fijn maar ik kan nergens info hierover vinden. Dus.....WIE HEEFT ER INFO OVER DIT ONDERWERP EN HET ZOU NOG BETER ZIJN ALS ER AL IEMAND ERVARING HEEFT MET DEZE NIEUWE LENZEN. Ik wacht met spanning af!!!!! alvast bedankt voor jullie verhaal.


Hoi, inmiddels zijn we 5 maanden verder en ben je waarschijnlijk al geopereerd. Hoe is het allemaal gegaan en wat voor lens is het geworden? Misschien ben jij nu degene met ervaring en kun jij míj vertellen wat die ervaring is, want nu sta ík voor die vraag!

label.Geplaatst op 2007-05-30 20:21:04

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren