© 2024 solvo B.V.

Vreemde klachten

Beste mensen, ik heb de afgelopen paar jaar last van vervelende klachten waar tot op heden nog geen oplossing voor is gevonden. De klachten zijn ook constant aanwezig. Ik heb last van: - Concentratie/Leer/lees problemen - Hoofdpijn, voornamelijk voorhoofd - Druk achter ogen/wenbrauwen - Vermoeidheid - Slecht diepte kunnen zien - Wazig in hoofd - Vergeetachtig Ik ben er toevallig laatst achter gekomen dat ik zonder dat ik het door heb, mijn ogen niet op 1 punt kan laten focussen. Ik ben constant aan het staren, wat zeer vervelend is. Op het moment dat ik naar 1 punt wil kijken, of dit nou in de verte is of dichtbij, ga ik dubbel zien. Dit doe ik dus ook niet, en ga automatisch staren (hierbij zie ik niet dubbel). Toen de orthoptist een test deed waarbij ze met een fel licht in mijn oog scheen, en ik me op het lichtje moest focussen en ze vervolgens beide ogen afzonderlijk afdekte, schoot iedere keer mijn linker oog naar binnen. Na de test had ze overlegd met de oogarts en kwam ze tot de conclusie dat het vast door stress zou komen en dat ik er maar weinig aandacht aan moest schenken. Zou het niet een of andere latente scheelstand kunnen zijn?

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren