© 2024 solvo B.V.

Wazig zicht aan een oog...

Hallo, Kan iemand mij vertellen wat het kan zijn als je snel (binnen 5 weken of zo opeens minder zicht hebt aan een oog?) Heb al jaren een ontstoken ooglid.. Altijd rood en zo. Maar nu laatste weken wordt het zicht in een oog minder. Ik zie heel duidelijk waziger dan dat andere oog.. Wat kan dit zijn? iemand enig idee? groetjes


Hallo, Gebruik je misschien medicijnen, deze kunnen nl. ook zorgen voor een wazig zicht. Ik ben al 2 keer doorverwezen naar de oogarts wegens wazig zien en ook nog dubbelzien. Ik ben goed geholpen, er zijn diverse onderzoeken geweest wat niets opleverde, dus ik ben helemaal gerustgesteld en wijt het nu aan mijn medicatie waarin ook gesproken wordt over wazig zien. Succes gewenst.

label.Geplaatst op 2007-06-08 13:24:09


het zou kunnen wijzen op een natte MD. Als je ook gebogen lijnen ziet ga dan direct naar eenoogarts. kijk voor meer informatie op www.mdvereniging.nl

label.Geplaatst op 2007-06-08 20:30:25

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren