© 2024 solvo B.V.

Wegvallen van zicht met 1 oog

Hallo, Ik heb sinds kort dat mijn gezichtsveld van 1 oog compleet verdwijnt, ik zie dan alleen nog maar een klein beetje licht door deze oog. Ik heb er geen andere klachten bij, ook geen hoofdpijn of iets dergelijks. Ik heb me ogen laten nakijken door een oogarts en er is niets te zien. Iemand enig idee wat dit kan zijn?


LIJKT OP LOSLATING VAN HET NETVLIES. HEB HETZELFDE GEHAD. RECENT GEOPEREERD.

label.Geplaatst op 2008-01-21 12:06:01


Het kan zijn, en ik wil je niet bang maken maar het is wel belangrijk om er nader naar te laten kijken, dat er een tumor in jouw oogbol zit. Dan voel je nl. niets en heb je alleen last van het feit dat je niets meer kan zien of dat je zicht steeds slechter wordt. Laat je oog onderzoeken door de oogarts of in een oogziekenhuis.

label.Geplaatst op 2009-01-08 15:59:57


inmiddels heb ik een second opinion aangevraagd en de oogarts heeft mij doorverwezen naar een neuroloog omdat er niets mis is met het oog zelf, ik heb vorige week een bloedvaten onderzoek gehad en krijg deze maand nog een vep en een mri scan. ben benieuwd wat hier uit komt, ik hoop dat het niet al te ernstig is.

label.Geplaatst op 2009-01-20 01:23:29

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren