© 2024 solvo B.V.

Ziekte van Graves

Hallo. Ik heb de ziekte van Graves, ik zou a.s. donderdag in het LUMC geopereerd worden aan mijn uitpuilende ogen. Dit is een vrij ingrijpende operatie en de schrik slaat mij eigzins om het hart. Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan en nu kom ik in dit zh de \'swinging eyelid operatie\' tegen. Die operatie lijkt mij minder ingrijpend dan de mij voorgespiegelde operatie. Heeft iemand hier ervaring mee? Je mag me gewoon privé mailen op judithvandendungen@hotmail.com Judith


Als je twijfelt zou ik een second opinion aanvragen in het AMC in Amsterdam, daar zit het orbitacentrum van Nederland en hebben ze heel veel ervaring met Graves-patiënten. Tenminste als de operatie nog niet is geschied. succes D.limpens

label.Geplaatst op 2005-06-22 20:40:06

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren