© 2024 solvo B.V.

Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik heb nog voetbal gespeeld maar dit ben ik gestopt vorig jaar. Ik had al pijn na de training maar andere dagen had ik geen last van me knieën. Maar in oktober kreeg ik constante pijn. Dan heb ik besloten om naar het ziekenhuis te gaan. Door heb ik een echo moeten laten nemen en daar ontdekten ze dat ik een onsteking had op m\'n pees op allebei mijn knieën. Heb hiervoor al pillen moeten nemen. Maar dit hielp niet. Dan moest ik ook een mr scan nemen, en daar zagen ze dat ik een kraakbeenletstel(kraakbeen aan mijn knieschijf is afgesleten, gehold hij is niet meer glad zoals het moet zijn) hebben. Ik ga nu al meer dan een maand naar de kinisist en niets verbeterd. Ze zeiden al in het ziekenhuis dat als er niks betert door de pillen die ik neem en kinisist zal er een operatie komen. Maar sinds 1 week krijg ik voortdurende steken in me knieën. En weet niet waar dit vandaan komt? De pijn die ik nu voel heb ik nog niet gehad, maar het is ondraagelijk. Dacht dat ik al de ergste pijn in me knieën had gehad maar dit is er toch over. Iemand die mij misschien meer kan helpen? Of iemand die dit ook heeft voorgehad. Want ik zit met zoveel vragen. En ben zo bang voor wat nog komen moet. Maar zoals het nu gaat zie ik het echt niet meer zitten. Het wordt me soms teveel. Al die slaaploze nachten, geen sport meer. Graag had ik wat meer informatie.


Hallo, Het klinkt alsof je veel last hebt van ontstekingsreacties. Weefsel in je lichaam kan zonder dat er een bacterie of virus aan te pas komt ontsteken. Op jouw leeftijd opmerkkelijk, meestal gebeurd dit sneller bij ouderen en is het bij veel mensen een bron van pijn.Ik denk dat het voor jouw de moeite waard is een dieet te proberen waarbij je alle producten die een snelle bloedsuikerspiegel stijging geven schrapt, bijvoorbeeld: suiker, witte meel producten. Ook moet je erop letten dat je de juiste olie en vetten binnen krijgt. Olie en vet met veel omgega 3 in verhouding tot omega 6. Het kan best lastig zijn want vooral in kant en klaar producten zitten veel verkeerde stoffen. Na een maand dit dieet streng gevolgd te hebben moet je al resultaat kunnen voelen. Wil je meer informatie over pijn en voeding http://www.groesland.nl/blog/?cat=5

label.Geplaatst op 2010-12-17 11:00:00

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren