© 2024 solvo B.V.

2 orthopeden met een tegengestelde mening...wat nu?

Mijn vrouw heeft een Spondylodese boven het heiligbeen. Toen dat uit de foto\'s bleek mocht zij van de orthopeed, huisarts en bedrijfsarts niet meer tillen, bukken, bepaalde draaibewegingen maken, enz...Ook werd er gezegd dat als zij het toch doet, de wervel er af zou kunnen schieten, een zenuw beschadigd zou kunnen worden en zij een dwarslaesie zou kunnen oplopen. De orthopeed heeft ons doorgestuurd naar de St Maartenskliniek en daar kregen we weer te horen dat zij idd deze bewegingen niet mag doen, eerst fysio moet volgen en als dat niet helpt, geopereerd moet worden en dat het niet gevaarlijk is omdat zij dat al zou hebben vanaf haar geboorte? Er is geen onderzoek gedaan naar de stabieliteit van de wervel dus dat kunnen ze nooit weten of zie ik het nou verkeerd? Welke orthopeed moet ik nou geloven en welke risico\'s loopt zij nu? Een second opinnion heeft zij al gehad in deze dus wat nu?

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren