© 2024 solvo B.V.

Amputatie laatste stuk 5 en 6 teen (kleine tenen) wat in je voet zit

hoi hoi allemaal, Ik heb als kind 6 tenen gehad aan een voet en deze hebben ze samen met mijn 5e teen (kleine tenen) weg gehaald toen ik een kleuter was. Nu heb ik de laatste jaren (ben nu 31) heel erg veel last van de laatste stukjes bot die er nog zitten (kootjes) ik kan alleen aangepast schoeisel aan en zelfs dan doet lopen nog pijn. een ding ertegen aan en heb heel de dag haast ondragelijke pijn. Nu wil mijn arts dit wel weg halen (amputatie) maar wat zijn dan eigenlijk de kansen dat ik echt pijn vrij ben of komt het gewoon terug op het stuk bot wat dan weer over is???? zo kan het ook niet langer, maar zit ook niet op een operatie te wachten. heeft iemand dit ook meegemaakt? en hoe ging de revalidatie??? alvast bedankt.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren