© 2024 solvo B.V.

Blessure linkerknie?

Begin dit jaar heb ik nieuwe vloerbedekking gekregen. Dat hield in dat ik al het oude moest verwijderen + de lijm op de vloer. Veel \"kniewerk\" dus. Sindsdien heb ik behoorlijke last van mijn linkerknie aan de buitenkant. Met lopen en fietsen gaat het redelijk goed. Maar bepaalde bewegingen zijn zéér pijnlijk, alsof er messen door mijn knie gaan. Ik kan absoluut niet op mijn knieën. Mijn huisarts meent dat het een ontsteking is en heeft mij ontstekingsremmers gegeven.(nog niet ingenomen). Ik meen dat het komt door het vele zware werk dat ik op mijn knieën heb moeten doen. Wie heeft advies?


Ik denk dat het best kan komen door het werken op de knieen inderdaad,en misschien daardoor een ontstekingsreactie.Maar als je je huisarts niet vertrouwd,waarom ga je er dan heen?Ik zou toch maar even proberen die ontstekingsremmers in te nemen en je knie een beetje te ontzien,dus alleen normaal gebruiken en niet knielen. succes ermee

label.Geplaatst op 2006-03-27 11:10:34


Dag Nurse? Ik ga naar mijn huisarts omdat ik daar al het vertrouwen in heb. Ik ben alleen iemand die niet klakkeloos aanneemt wat iemand zegt. Ik wil de mogelijkheid hebben mee te denken.

label.Geplaatst op 2006-03-27 13:46:32


Beste Sientje De kans bestaat dat je door de afwijkende werkzaamheden een aantal spieren anders gebruikt hebt als dat voor deze groep gebruikelijk is. Deze spieren kunnen daardoor hun flexibiliteit zijn kwijtgeraakt en trekken bij bewegen aan hun aanhechtingen: Pijn! Als voorgaande het geval is raad ik je aan dit zo snel mogelijk door gerichte massage te verhelpen, schade aan het aanhechtingspunt is niet snel weer hersteld. Beterschap, Felipe.

label.Geplaatst op 2006-03-31 19:37:03

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren