© 2024 solvo B.V.

Blijvende klachten na scheenbeenbreuk

In oktober 2007 heb ik mijn scheenbeen en kuitbeen gebroken bij een verkeersongeval. Het was een open beenbreuk. De breuk is na twee dagen vastgezet met een pin en vier schroeven. Aangezien de schroeven te groot waren, zijn ze samen met de pin na anderhalf jaar verwijderd. Drie jaar na dato kan ik nog steeds niet sporten, intense belasting geeft veel klachten aan de buitenzijde van mijn been. Na een MRI van het onderbeen bleek er nog wel botactiviteit te zijn. Na een CT-scan bleek dat het bot wel goed aan elkaar gegroeid was. Wat de oorzaak is van mijn klachten, weten ze dus niet. Is er iemand die hetzelfde mee heeft gemaakt of die een idee heeft wat er mis is met mijn scheenbeen? Na drie jaar zou het onderhand wel klaar moeten zijn, lijkt me. Dank!

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren