© 2024 solvo B.V.

Gebroken scheenbeen?

Hallo, Ik heb 9 dagen geleden een ongeluk gehad.. Toen was mn scheen been gigantisch opgezwollen en deed vreselijk veel pijn.. Heb het\\\'s nachts hoog gehouden met een kussen en toen was\\\'s morgens de zwelling al iets minder. Heb gewoon erop kunnen lopen verder.. En heb na 2 dagen er een drukverband omheen gedaan 3 dagen lang. En na 7 dagen ging het super goed. De zwelling was zowat weg, was nog gevoelig als een blauwe plek zeg maar! Maar sinds 3 dagen doet het weer erg veel pijn en zit er ook weer een rare zwelling. Het steekt zeg maar uit.. Ik kan er gewoon op lopen, maar ik kan niet op die plek voelen want dat doet te veel pijn. Zou het miss gebroken zijn? Ik vind die harde rare bobbel vreemd, en doet weer meer pijn.. Maar kan er wel oplopen ofzo! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Groetjes Kiki

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren