© 2024 solvo B.V.

Klachten rechter knie

ik loop al een tijdje rond met een zere rechte knie. ik heb de volgende klachten: *pijn bij het lopen *als ik door de knieen ga kom ik haast niet meer omhoog. *van buigen naar streken doet veel pijn *na lang staan geen gevoel meer in been wat kan dit zijn? de pijn heb 24 uur per dag.


In ieder geval is het een erg goede rede om er een orthopeed naar te laten kijken. Voorkom dat er een risico ontstaat dat er meer klachten bijkomen. Vaak ga je je gezonde been meer belasten om pijn zo veel mogelijk te voorkomen. Kans op spierpijn maar ook rugklachten brengen je verder van huis. Courage!

label.Geplaatst op 2006-01-13 08:46:36

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren