© 2024 solvo B.V.

Knie-artritis

Ik heb al zo\\\'n 4 jaar last van mijn linker knie. Hij is helemaal stijf/ dik/ warm en ik kan hem niet meer helemaal strekken. Mijn knieschrijf begon er steeds uit te schieten. Daar ben ik mee naar de orthopeed geweest, die stelde een kijkoperatie voor. Die heb ik dus ondergaan, maar het werd niet minder alleen maar steeds erger. M\\\'n orthopeed stelde voor om nog een operatie te doen, maar dan om mijn knieschrijf vast te zetten met een schroef en mijn banden van m\\\'n knie in te korten. Het werd eventjes beter, maar na een jaar probeerde m\\\'n knieschrijf er toch weer uit te schieten en door de schroef lukte dat niet, dus dat was erg pijnlijk. Na een jaar hebben ze de schroef weer verwijderd en sindsdien gaat het weer veel slechter. Een nieuwe schroef is geen optie, want dan krijg ik weer hetzelfde. M\\\'n orthopeed heeft 3 keer een injectie in mijn knie gegeven zodat de zwelling minder zou worden, dat werkte een weekje en daarna was hij weer dik. Daarna ben ik doorgestuurd naar de reumatoloog, die is er verdermee aan de slag gegaan. Ik heb heel veel bloedonderzoeken gehad en rontgenonderzoeken, maar daar komt niets uit. Mijn reumatoloog had een second opinion aangevraagd bij een andere arts in het VU ziekenhuis in Amsterdam om te kijken of hij wist wat hij er mee aan moest. Die heeft me onderzocht en met zijn bevindingen weer terug gestuurd. Ik heb ook nog een MRI-scan gehad een paar weken geleden, dat was erg pijnlijk en er kwam niets uit. Vandaag ben ik weer bij m\\\'n reumatoloog geweest en heb medicijnen voorgeschreven gekregen en 24 november moet ik weer naar het ziekenhuis voor een radio-actieve behandeling dat spuiten ze dan in in mijn knie en kijken of dat het vochtaanmaak kapot kan maken. En tussentijds krijg ik fysiotherapie om mijn knie weer 100% te kunnen strekken. Ik hoop dus dat dit eindelijk de methode is die aanslaat en dat ik eindelijk van die pijnlijke knie afkom. Zijn er meer mensen die met hetzelfde probleem zitten en waarbij het bijvoorbeeld wel of niet heeft geholpen? Ik zou er graag over mailen. Mijn e-mailadres is mariska.hogeboom@gmx.net Groetjes Mariska


Mensen die gewoon willen praten of pijn aan hun knieeen hebben die mogen ook reageren hoor, moest gewoon even m'n verhaal kwijt. Groeten Kitty

label.Geplaatst op 2003-11-12 19:40:18

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren