© 2024 solvo B.V.

Knie operatie

goede avond allen ik ben deze week naar de orthopeet geweest omdat ik al jaren zit met een zere knie na een ernsige valpartij nu blijkt dat al mijn banden zijn afgescheurt en dat zelfs mijn meniscus er helemaal niet meer zit.omdat dit volgens de arts een zwaar letsel is word ik er aan geopereert waarbij ik dus nieuwe banden ga krijgen nu is mijn vraag wie heeft er ook zo\'n operatie gehad en wat is het verloop en het herstel hiervan,en hoe lang duurt het voor dat je op krukken en zonder krukken mag lopen?ik ben best een beetje bang ben namelijk nog nooit geopereerd en ook omdat ik helemaal niet weet wat ze precies gaan doen wie geeft me advies of raad?? alvast bedankt ervoor groetjes albertina

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren