© 2024 solvo B.V.

Knieklachten

Hallo Allemaal, Ik 19 jaar oud en heb sinds 10 jaar last van knieklachten. Dit is gekomen doordat er een auto overheen is gereden. In het ziekenhuis hebben ze toen foto\'s gemaakt maar omdat ze niks konden zien hebben ze het 1 week gegipst. Ik bleef last houden en de huisarts stuurde me door naar de fysio, die zei het is een meisjes knie en het gaat vanzelf over zodra je bent uitgegroeid. 6 jaar geleden kreeg ik steeds meer last kon niet meer sporten, traplopen en fietsen ging moeizaam. De huisarts heeft me toen doorgestuurd naar de orthopeed, deze heeft foto\'s gemaakt en een mri en die waren goed, dus geen reden voor verder onderzoek. 2010: ik kreeg steeds meer last er zat vocht in me knie en kon op een gegeven moment niet meer op me been staan. Weer naar het ziekenhuis hij stelde een kijkoperatie voor, gedaan maar er werd niks gevonden. Op het moment dat de verdoving was uitgewerkt voelde ik al geen pijn meer, bij controle nog steeds geen last, ze zeiden dat dit kwam doordat er ook met water wordt gespoeld en er best een los stukje van iets mee is kunnen gaan. 2011: sinds februari 2011 werd de pijn langzaam erger en erger, weer met krukken. Sinds twee weken wordt de pijn ondraaglijk er lijk wel of er de hele tijd met een mes wordt in gestoken aan bij de kanten van me knie, dit straalt uit naar mijn bovenbeen. Wilden een afspraak in het ziekenhuis maken maar daar kon ik pas in september terecht, dus weer naar de huisarts deze stelt een mri voor dus daar heb ik morgen een afspraak staan. Herkent iemand deze klachten? en weet iemand wat het kan zijn? Ik hoop het ! Groetjes Melissa

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren