© 2024 solvo B.V.

Kraken

Hallo, ik ben nieuw hier en heb even een vraagje. Ik heb in augustus een ongeluk gehad (ik ben aangereden door een auto, terwijl ik op de fiets zat) en sindsdien heb ik veel last van mijn bovenrug en nek. Ik ben in september naar de dokter geweest, aangezien ik mijn nek niet goed kon draaien en hij pijn deed bij elke beweging, en kreeg te horen dat ik een spier in mijn nek verrekt had. Die pijn komt nog maar heel af en toe terug, maar waar ik vooral mee zat, is dat ik sinds dat ongeluk mijn nek en bovenrug heel hard kan laten kraken (in de klas hoort iedereen het) en dat mijn nek en bovenrug stijf worden als ik het niet kraak (dan kan ik mijn nek weer niet goed draaien enzo). De dokter zei ook dat het na een paar weken weg zou moeten zijn, maar na een half jaar heb ik er nog steeds last van. Heeft iemand een idee wat ik ertegen kan doen, of wat het is waar ik last van heb? (zeg het alsjeblieft als ik niet de enige ben :P) Greetzz, Tidus


Hallo,Als ik jou was,zou ik naar een neuroloog gaan,huisartsen kunnen nooit naar binnen kijken . Het kan namelijk een whplash zijn,en als je daar te lang mee blijft lopen,krijg je nog meer klachten.

label.Geplaatst op 2009-02-27 03:37:02

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren