© 2024 solvo B.V.

Last van nek en tintelingen

hoi ik heb al een hele tijd last van mijn nek maar ik heb ik steeds last van een harde knak in mijn nek en mijn nek doet zeer maar sinds ik verkouden ben geweest heb ik last van tintelingen in mijn handen en voeten vooral als ik typ op de computer en als ik op bed lig veder kan ik niet slapen van de pijn weet iemand wat dit kan zijn de tintelingen heb ik sinds een week maar de pijn klachten heb ik al jaren en dan heb ik nog last van mijn heupen knieeen zeg maar van alle gewrichten help mijn ben bang dat ik een nekherina rerageer groeten nekpintje

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren