© 2024 solvo B.V.

Mensen noemen het een bochel in de rug/schouder

Hallo, mijn onderwerp heb ik zo genoemd omdat ik niet de benaming hiervan weet. Graag wil ik meer te weten komen over mensen die dit hebben/herkennen. Het is een verdikking op de schouders, als je gaat zitten krijg je een grote bochel te zien...wat is hier aan te doen? want hoe ouder je wordt hoe meer je naar voren gaat lopen en de bochel meer zichtbaar wordt. Degene waarover het gaat is nog jong(22) en zit hier behoorlijk mee, fysiotherapie heeft niet geholpen, omdat de bochel vanbinnenuit komt. Is een operatie mogelijk???of langdurig gips?? Bedankt!


hoi ik heb hetzelfde probleem maar heb een scheuerman erbij en een lage lordose ze zeggen dat hier niks aan te doen is alleen pijnpestrijdin door middel van fysio en medicijnen ik ben zelf 19 en heb het er ook heel erg moeilijk mee een operatie was bij mij helaas niet mogelijk ik zou graag over ervaringen willen mailen groeten janneke van dijk

label.Geplaatst op 2004-09-10 23:32:27


hoi daar ben ik weer als je over ervaringen enz wil mailen mij e-mail adres is jvandijk16@hotmail.com

label.Geplaatst op 2004-09-11 16:51:03

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren