© 2024 solvo B.V.

Mijn nek en mijn knie ,

Ik heb een paar weken geleden een botscan gehad en en m.r.i. De uitslag was; dat ik een uitstulping heb aan mijn nek en aan mijn rug. Ik weet nog niet wat de orthopeet er mee wil, ik heb 6 septeber wegens vakantie een afspraak. Voorlopig heb ik pijnstillers. Ik heb aan de rechter been bij rust heel veel pijn, ik wordt wakker en soms werkt n warme kruik, soms helemaal niet. Ik heb ook atrose rug, nek, polsen, schouders, en enkels: het zit een beetje door mijn hele lichaam. Soms heb ik het idee - het voelt ook zo - dat ik overal ontstekingen heb. Wie heeft zoiets gehad, of heeft het en wat doe je er aan? Soms ben ik echt wanhopig en weet niet waar ik het zoeken moet . liefs zonnenstraaltje


Is er gekeken naar reuma? Of artrose? Botontkalking?

label.Geplaatst op 2006-08-25 14:19:03


ik heb botontkalking ik heb aan de achterkant een L4-L5 weinig ruimte en c5 c6 het zelfde verhaal ,dit staat voor Fysiotherapie mesendieck kijk of zij nog iets aan mijn houding kunnen doen ,de ortopeeth vertelde dat bev mijn nek de ene operatie de ander uit zou halen ,ik snap het niet want ik heb de hele dag pijn ik kan niet lang zitten lopen staan alleen een stukje fietsen kan ik net ,ik heb er een nachtje over gedacht en toen gebeld met zijn assistente of zij een bericht wilde sturen naar mijn huisarts ,ik ga maandelijks naar de huisarts uitgebreid misschien dat hij het mij kan vertellen waarom er zulke risicos aan zijn verbonden .

label.Geplaatst op 2006-09-08 18:35:02

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren