© 2024 solvo B.V.

Nek, schouderklachten

Hoi, Ik heb al heel erg lang last van mn nek en mn schouders, en ik loop al anderhalf jaar bij de fysio. Ook ben ik bij een orthopeet geweest, en zij konden niets vinden. Mijn schouders kraken ook heel erg. Heeft iemand hier ook last van?


Hallo! Het is een beetje minimaal wat je schrijft maar bedoel je met kraken een ruw gekraak? Het kan dus zijn dat je wat botsmeer mist, of dat het gewoon niet soepel genoeg is bij de schouders. In elk geval heb ik in het verleden, een hele tijd terug voor alle operaties, te horen gekregen dat gewrichten, wat \"smeren\" betreft, wel in beweging moeten blijven. Zo gauw e.e.a. vast komt te zitten en mensen niet voldoende bewegen, kun je al snel gekraak krijgen. Het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen maar het is lastig als ik het zo lees... Misschien een second opinion? Pijn is niet fijn en om nu zo rond te blijven lopen als fysio na zo\'n lange tijd nog niet geholpen heeft. Laat het er niet bij zitten zou ik zeggen, en kom voor jezelf op... Groetjes en heel veel sterkte Mir http://www.livingproof.nl http://p219.ezboard.com/blivingproof

label.Geplaatst op 2004-11-10 18:49:51

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren