© 2024 solvo B.V.

Ontzettende pijn in linkerhand.

Hallo, Ik ben vorig jaar augustus tijdens vakantie in een huisje van de trap gegelden en halverwege bij de kromming richting stenen vloer gevallen. Omdat ik al veel pijnen heb wegens een eerdere ongeval in mijn bekken met uitstraling naar beide benen, heb ik mijn arm uitgestoken en ben op mijn hand neergekomen. De orthopead kon alleen maar een schouderfractuurtje zien waar ik aan geopereerd moest worden (laterale clavicula resectie) maar toen de dag van de operatie aanbrak was die pijn bij mijn schouder opeens weg. Omdat ik veel klaagde over mijn pols liet hij een foto van de onderarm maken waarop niets te zien was. Maar het is mijn hand en pols wat zo erg pijn doen, dit komt ook wordt gezegd doordat ik een tweede trauma meemaak. Door de neuroloog wordt nu posttraumatische dystrofie geconstateerd, maar ik heb mijn twijfels hierover, al is het wel een soort zenuwpijn. Mijn hand is nl. niet rood of gezwollen, er is niets op te zien. Had ik niet op moeten aandringen om meerdere foto\'s te maken b.v. van mijn pols en hand evt. m.b.v. c.t.scan of een m.r.i.scan? Ik heb wel veel tintelingen in mijn hand, maar zijn er meer mensen die een p.t.d. hebben zonder dat er iets aan te zien is.En is er iemand die vindt dat er iets anders aan de hand is?

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren