© 2024 solvo B.V.

Orthopedische inlegzolen !

Hallo allemaal, Ik ben 34 en sinds jaar 2003 heb ik ontzettende pijn in mijn linker heup. Ik heb gehoord van mijn collega uit Utrecht over speciale inlegzolen. Die zolen hebben zijn knie- en rugpijnproblemen opgelost. Ik ging ook naar een in fysiopraktijk in Utrecht om deze zolen te nemen. De therapeut heeft gezegd dat mijn lichaam buiten balans is. Ik heb een doorgezakte voetbogen met een verschil van 2 millimeter in hoogte tussen de linker en rechter voetboog. Ik draag nu de zooltjes 3 weken en ik voel me geweldig ! Geen heuppijn, geen vermoeidheid in de benen...Niks !!! Ook heeft mijn verzekering alle kosten vergoed! Groetjes, Ron.

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren