© 2024 solvo B.V.

Pijn in heupe en trillende spieren

Heb al hele tijd een knagende pijn thv heup, nu ook in paar tenen en in rust trilt mijn been nu, kan mijn beeen zogezegd niet ontspannen.Pijn en trillen wisselen elkaar wat af maar altijd voel ik iets. Scan van rug : geen hernia, maar wat dan wel? Mauy


Beste heuppijn-lijdster, Uw verhaal komt mij heel bekend voor. Ook ik had dergelijke klachten, die er toe hebben geleid dat ik geen auto meer mag besturen. Ik heb vele disciplines in de gezondheidssector doorlopen, tot men tot de conclusie kwam, dat ik poly-neuropathie heb. Ik ben geen professioneel maar weet, dat het betekent, dat men een ziekte heeft aan de gevoels- en tastzenuwen. Oorzaken zijn niet aan te geven. Medicatie bij mij bestaat uit een behandeling met AMITRIPTYLINE 10 mg 2 tabletten voor het slapen gaan. Wellicht heb je hier wat aan. Dat heeft bij mij resultaat, maar ik ben een individueel persoon, waarmee ik wil zeggen, dat dit geen absolute op-lossing voor vergelijkbare problemen is. Wellicht heb je hier wat aan. Je hebt van mij toestemming om de tekst van dit bericht aan je arts te tonen. JostheBoss

label.Geplaatst op 2010-07-01 03:16:06

Naar forum Orthopedie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren